Pagina's

woensdag 28 maart 2012

Pakketje voor IeneMiene

Zoals verteld, vertrok eerder deze week een stoffenpakketje naar IeneMiene...

Nu het gearriveerd is, kan ik verklappen wat ik er allemaal in stak!

Uiteraard de drie gewisselde stofjes, zoals je hier zag,
maar natuurlijk ook een paar leuke extra's...

Kwestie van het spannend te houden, niet waar?!
Zeg nu eerlijk, wie houdt er niet van een verrassing?

Dus...
mmm, effe denken, aangezien zij veel meer stikervaring heeft dan ik,
koos ik voor een zelfgemaakt alternatief.

Ik maakte de goodiebags van MiniMega.
Hoe geweldig is die blog en webshop toch! Tsss... allemaal veel te leuk voor woorden. Ga gewoon zeker eens een kijkje nemen... Coup de foudre, zeg ik u!
(staat allemaal klaar op mijn wishlist)

Het enige probleem was dat ik niet op het gewenste papier kon printen,
dus werd het een gewoon papierke (de rode) en eentje dat ik lamineerde voor wat meer stevigheid (den blauwe).

Zo op foto zien ze er wel super uit, maar ze blijven voor verbetering vatbaar. Hopelijk geraakten ze op een deftige manier tot bij haar, zodat ze er toch nog van kan genieten.

Nu, goodiebags zonder goodie, dat gaat niet, he!


De goodie werden doorschijnende stekertjes (oorbellen) met gele bloem en een doorschijnend hangertje met 3 gele bloemen,
 => allemaal gefabriceerd in 't atelier van 100%L,
waar ze zelf ook ontelbaar veel moois tevoorschijn tovert!
Getuige daarvan zijn onderstaande foto's (van de hand van 100% L) :



Op 17 juni verschijnen we samen op de Beparkte Oplage in Antwerpen!
Noteer het maar alvast in jullie agenda...

Goed, we dwalen af,
 ik was dus eigenlijk aan het vertellen over dat pakketje voor Iene  Miene...

Ik stak er nog een stukje van de bolletjesstof bij
(zie foto's hierboven en de Give Away die nog loopt)
en een bedanktkaartje...

Zo content dat ik ben met de stoffenruil!
Nu nog hopen dat ze hier snel 't mijne komen afleveren!!!

Fingers crossed...

3 opmerkingen:

  1. Hoi, hoi, moest even zoeken maar zie hem nu staan hoor, 'onze' spreuk van Albert Einstein. Hij blijft geweldig, vind je niet? Leuke blog heb je, zie al veel leuke stofjes, maaksels...ga je volgen hoor :) Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha Dikke merci!!!
    Ja he, da's echt een geweldige spreuk...
    Alle flowkaartjes hebben ook bij ons een vast stekje, ze zijn allemaal wel plezant om aan de dag vol energie te starten.

    Ook voor jou een geweldige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nogmaals heel erg bedankt! Het is zeker enorm geappreciëerd en ik voel me een beetje stom dat ik niet zoiets leuks had om erbij te stoppen...

    BeantwoordenVerwijderen